16/10/2020
Tja.... ''Als ze dan allemaal een fles wijn komen kopen aan de Nieuwe Binnenweg vind ik het niet zo erg''
Even serieus dit geld moet natuurlijk niet op een spaarrekening terecht komen bij het vakantiegeld wat niet is uitgegeven dit jaar maar hoppa terug in de Lokale Economie.
En dan niet naar AH die de crisis aangreep om 'en passant' zich ook nog even te presenteren als lokale held in de abri's betaald door de gemeente Rotterdam.
En ook niet stiekem thuis winkelen op de bank.
Van de bank af, op de fiets of met de auto naar De Nieuwe Binnenweg voor de beste wijn, schoenen, chocola, bloemen, kaas, een sieraad, taart, brood, koek, een kapsel, een oude LP, parfum, een nieuwe winterjas en vergeet niet een kop koffie en hamburger to go
Dat is pas solidariteit.
De Nieuwe Binnenweg gaat nooit verloren!
Tot zo.