Debat 'Wij-samenleving'

Debat 'Wij-samenleving' Graag nodigen wij u uit voor het debat ‘ De Wij-samenleving’ op dinsdag 31 maart 2015. U bent van harte welkom om deze avond bij te wonen.

Het debat zal plaatsvinden tussen 19.00 - 22.00 uur te Hogeschool Inholland in Rotterdam. Deze wordt georganiseerd door studenten van Hogeschool Rotterdam, Erasmus Universiteit en Hogeschool Inholland. Als student van deze wereldstad zijn wij van mening dat de discussie over integratie achterhaald is. Onder het motto “Jouw toekomst is mijn toekomst” organiseren wij een debat over de Wij-samenlevi

ng. Middels het debat willen wij een bijdrage leveren aan de verdere ontwikkeling van de stad. Wij willen nieuwe inzichten over de Wij-samenleving centraal stellen en daarmee ruimte creëren voor nieuwe ideeën. Om het debat te laten bruisen worden verschillende doelgroepen hierbij betrokken, o.a.: jongeren, studenten, politici, beleidmakers, Rotterdamse sleutelfiguren, onderwijsstellingen en maatschappelijke organisaties. Het belooft een spannende avond te worden met nieuwe inzichten vanuit verschillende perspectieven. We zien uw aanmelding graag tegemoet! Voor de aanmelding en/of vragen kunt u mailen naar: [email protected]

Met vriendelijke groet,

Team Wij-samenleving

31/03/2015

Vanavond is het dan eindelijk zover: het debat over de wij-samenleving zal gevoerd worden. Om 19.00 uur is de inloop en om 19.30 uur zal het programma van start gaan. Zorg dat je deze avond niet mist!

Aanmelden kan nog door een mailtje met uw naam naar [email protected] te sturen.

Tot vanavond!

Een inspireerde avond met o.a.: Wethouder, Schneider Schrijver, Derek Otte Columnist/Culturele ondernemer, Rachid Benham...
25/03/2015

Een inspireerde avond met o.a.:

Wethouder, Schneider
Schrijver, Derek Otte
Columnist/Culturele ondernemer, Rachid Benhammou
Raadslid PVDA, Peggy Wijntuin
Schrijfster, Najoua Bijjir
Directeur SPIOR, Marianne Vorthoren
Happy Rotterdam, Sharida Noormohamed

Deelname gratis, aanmelding verplicht via [email protected]

20/03/2015
Een avond met o.a.: - Wethouder Schneider - Raadslid Peggy Wijntuin- Schrijver Derek Otte - Schrijfster Najoua Bijjir - ...
19/03/2015

Een avond met o.a.:
- Wethouder Schneider
- Raadslid Peggy Wijntuin
- Schrijver Derek Otte
- Schrijfster Najoua Bijjir
- Happy Rotterdam Sharida Noormohamed

Aanmelding:Vergeet u niet aan te melden via het mailadres: hetdebat@outlook.com U zult dan een programma ontvangen van h...
17/03/2015

Aanmelding:

Vergeet u niet aan te melden via het mailadres:
[email protected]

U zult dan een programma ontvangen van het Debat 'Wij-samenleving'

11/03/2015

Essay 'Wij-samenleving'

Ten behoeve van het debat op 31 maart, hebben wij een aantal Rotterdammers (studenten, deskundigen en politici) gevraagd om een verhaal te schrijven over de Wij-Samenleving. Deze verhalen worden in de vorm van een essay gebundeld en gebruikt voor het debat. Als laatst wordt het essay ingezonden naar verschillen kranten o.a AD, NRC, Trouw en Volkskrant met als doel om jongeren / burgers te prikkelen na te denken over de Wij-Samenleving.

10/03/2015

Wat is jouw mening over de Wij-samenleving?

10/03/2015

Graag nodigen wij u uit voor het debat ‘ De Wij-samenleving’ op dinsdag 31 maart 2015. Het debat zal plaatsvinden tussen 19.00 - 22.00 uur te Hogeschool Inholland in Rotterdam. Deze wordt georganiseerd door studenten van Hogeschool Rotterdam, Erasmus Universiteit en Hogeschool Inholland.

Als student van deze wereldstad zijn wij van mening dat de discussie over integratie achterhaald is. Onder het motto “Jouw toekomst is mijn toekomst” organiseren wij een debat over de Wij-samenleving.

Middels het debat willen wij een bijdrage leveren aan de verdere ontwikkeling van de stad. Wij willen nieuwe inzichten over de Wij-samenleving centraal stellen en daarmee ruimte creëren voor nieuwe ideeën.

Om het debat te laten bruisen worden verschillende doelgroepen hierbij betrokken, o.a.: jongeren, studenten, politici, beleidmakers, Rotterdamse sleutelfiguren, onderwijsstellingen en maatschappelijke organisaties.

Het belooft een spannende avond te worden met nieuwe inzichten vanuit verschillende perspectieven. U bent van harte welkom om deze avond bij te wonen.
We zien uw aanmelding graag tegemoet!

Voor de aanmelding en/of vragen kunt u mailen naar: [email protected]

Met vriendelijke groet,

Team Wij-samenleving

Adres

Posthumalaan 90
Rotterdam
3072AG

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Debat 'Wij-samenleving' nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Debat 'Wij-samenleving':

Delen