10/03/2015
Graag nodigen wij u uit voor het debat ‘ De Wij-samenleving’ op dinsdag 31 maart 2015. Het debat zal plaatsvinden tussen 19.00 - 22.00 uur te Hogeschool Inholland in Rotterdam. Deze wordt georganiseerd door studenten van Hogeschool Rotterdam, Erasmus Universiteit en Hogeschool Inholland.
Als student van deze wereldstad zijn wij van mening dat de discussie over integratie achterhaald is. Onder het motto “Jouw toekomst is mijn toekomst” organiseren wij een debat over de Wij-samenleving.
Middels het debat willen wij een bijdrage leveren aan de verdere ontwikkeling van de stad. Wij willen nieuwe inzichten over de Wij-samenleving centraal stellen en daarmee ruimte creëren voor nieuwe ideeën.
Om het debat te laten bruisen worden verschillende doelgroepen hierbij betrokken, o.a.: jongeren, studenten, politici, beleidmakers, Rotterdamse sleutelfiguren, onderwijsstellingen en maatschappelijke organisaties.
Het belooft een spannende avond te worden met nieuwe inzichten vanuit verschillende perspectieven. U bent van harte welkom om deze avond bij te wonen.
We zien uw aanmelding graag tegemoet!
Voor de aanmelding en/of vragen kunt u mailen naar: [email protected]
Met vriendelijke groet,
Team Wij-samenleving