19/02/2019
Hoi iedereen,wil je kennismaken met meditatie, dan kan je gratis op donderdag 28 Februari (19:00 tot +/- 20:15 uur) de "Koendalini" ervaren.Dit is een actieve meditatie gevolgd door rust,een meditatie die over het algemeen zeer geliefd is, niet moeilijk om te doen, geen noemenswaardige inspanningen. Een oefening die je rust en inzicht kan geven. Voor mijzelf vind ik het een van de mooiste meditaties die er is, totaal niet zweverig, ook een mooie oefening om op een andere manier meditatie te leren ervaren.
Als je wilt komen, laat het me gerust weten, wees gewoon vrij daarin er zit natuurlijk niets aan vast, of je verder gaat is aan jezelf, ik vind het sowieso al leuk om mensen kennis te laten maken met meditatie e.d.
Contact
Jos Nieuwkerk
06 39 36 43 09
Banmolen 8
4671JJ Dinteloord