03/07/2020
Afgelopen maandag was een speciaal moment: onze eindpresentaties vonden plaats! Samen reflecteerden we terug op een mooi jaar. Nog een paar dagen bikkelen tot onze deadline en dan hebben we een welverdiende vakantie. Maar daar houdt het niet bij op...
Iedereen gaat zijn of haar eigen kant op, sommigen gaan een master beginnen, een huis kopen, starten met hun droombaan, een jaartje er tussenuit en sommigen gaan zelfs door met Studio Waaghals! Voor nu wensen we iedereen een mooie zomer toe, blijf ons zeker in de gaten houden! Pittige groet, Studio Waaghals ๐ถ๏ธ๐ถ๏ธ