28/05/2026
Jeg er en kløpper på å være aktiv i perioder og inaktiv i andre perioder - på sosiale medier… Jeg har ikke helt funnet den balansen.. (og jeg nekter å la KI skrive mine poster, da kan jeg like godt slette kontoen..)
Men de gangene jeg blir inaktiv, er det oftest fordi jeg trenger å være litt mer til stede for meg selv 🩷 (og mine barn.. jeg jobber med å være helt tilstede når jeg er med de.. det går sånn tålelig greit.. )
Og poenget mitt med denne posten - husk å sjekk inn med deg selv, hvordan har du det? Trenger du egentlig å bare koble ut fra sosiale medier/skjerm litt, men syns det er litt skummelt, for tenk på alt du går glipp av… (Iknow the feeling)
Bare tenk på alt du går glipp av her og nå, fordi du er opptatt med å følge med på verden.. og kanskje er det noe i deg som trenger oppmerksomhet - litt mer leketid.. Gå en tur i naturen, plukk blomster som vi gjorde når vi var små.. blås såpebobler, hopp i sølepytter, dans og syng som om ingen ser 🩷
Og husk at de største forventningene til deg - har du selv.. 🩷