29/08/2017
Tid for en oppsummering av juni og juli! Selv om det har vært få oppdateringer, så har det vært veldig mye å gjøre i sommer.
I juni gjorde vi blant annet stream fra Mjøskonferansen for Oppland Arbeiderblad, med to kameraer og grafikk. Her gikk vi for en enkel løsning med et statisk kamera, og et fjernstyrt kamera.
Og rett etter konferansen var ferdig gikk vi i gang med Mjøsfestivalen, hvor vi gjorde storskjerm og stream fra NM i marsjering. Her ble det 3 kameraer, og vi fikk testet kuben i Fjellhallen for første gang.
Vi tok også en tur innom Fredagsrevyen på Kaffka, hvor de leverte et veldig bra sommershow.
Juli ble avsluttet med livesending før og etter premieren på Sommerslagere, hvor vi også gjorde intervjuer i forkant av sendingen. Det ble to kameraer på den første sendingen, før vi gikk live med et håndholdt kamera etter showet. Her bygde vi også opp regikontroll inne i bilen, siden været ikke var helt på vår side.
Vi har også sendt et tosifret antall fotballkamper i løpet av sommeren, og det er fortsatt mange sendinger igjen denne sesongen.
August har vært en veldig travel måned, så der kommer det et eget innlegg!