22/06/2013
Kunne du tenkt deg å lære kamerateknikk? Vi er innvolvert i flere store produksjoner i sommer og trenger medarbeidere. Ingen forkunnskap trengs, opplæring en kveld på produksjon før du blir satt i tjeneste, eller førstkommende tirsdag kveld. Alle som blir med er frivillige, men får "betalt" med gratis inngang på arrangement og mat hvis det er lenge mellom hvert opptak! Kontakt oss på [email protected] for mer info eller for å melde din interesse! Spre gjerne videre til andre, hovedsakelig på Sørlandet, men også østlandet.