03/05/2026
Endelig har jeg fått mitt eget drivhus🥳
Det ble bygget av gamle vinduer, og med et supert snekkerteam og som ansvarlige for utførelsen. Er bare så utrolig fornøyd med resultatet👏👏👏
«Hva skal du ha i drivhuset», var det noen som spurte. Som dere kan se, var det ikke noe problem å fylle opp med planter.
Noe står der i påvente av utplanting, og så blir det agurk, tomat, chili og paprika i plantekassene.
Apropos plantekassene: Disse er gjenbruk av en modulær plantekasse fra norske .no - som vi kjøpte for sikkert 10 år siden. Jeg tok kontakt og fikk noen reservedeler, så nå har jeg 3 fine kasser i drivhuset + 1 ekstra ute. Det er altså en utrolig god kvalitet på BEDD-kassene, de er like fine som nye etter 10 år.
Jeg gleder meg skikkelig til første sesong med drivhus.💚
PS: Vi har tilbud i nettbutikken kun i dag: 6 Hageguiden-blader + vår tidløse bordkalender - kun kr 499.