16/05/2026
I dag tok vi turen til NMK-Grenland sitt flotte anlegg på Flittig.
Test av bilcrossbilen stod på programmet,noe som vi har gledet oss veldig til.
Etter en haug av runder,fant vi ut at det var liten vits å bruke opp denne bilen her i dag😜
Bilen fungerte fint👍
Vi spola hjem og henta rallybilen for å få nyttig trening🤩
Tørt og fint,perfekt føre for slicks på bil for første gang.
Himmelen åpnet seg,enda mer perfekt🤩
Avsluttet dagen med grushjul og mange mange gode runder👏
Takk Raymond som trosset regnet og lot oss kjøre👏🙏
Nå venter gokarttrening og forberedelser til løp på Andebu siste helga i Mai,før vi skal kjøre 4.NM runde i rally Aurskog Høland helga etter👍
Video i kommentarfelt😎
Takk til våre eminente sponsorer👍
PL #28❤️