20/03/2018
Kamrater, krabater och lyssnare i allmänhet!
Nu ni! Nu kommer det jag tror alla både har längtat till och och fasat på en och samma gång. Imorgon så kör jag det allra sista avsnittet lögn i Japan NÅGONSIN. Så är det någon gång man skall lyssna så är det imorgon klockan 21 på dur.nu. Jag lovar att Nationalteatern, Janis Joplin och Smaklösa kommer att spelas.
Men har ni några låtförslag så är det sista chansen att få dem spelade så tveka inte att skicka dem till mig här eller i chatten imorgon. Och kom ihåg, alla måste lyssna