Lögn I Japan

Lögn I Japan Har har vi sidan för radioprogrammet Lögn i Japan so spelas varje onsdagskväll mellan kl 19-20. Det kan man ju bara inte ogilla!

20/03/2018

Kamrater, krabater och lyssnare i allmänhet!
Nu ni! Nu kommer det jag tror alla både har längtat till och och fasat på en och samma gång. Imorgon så kör jag det allra sista avsnittet lögn i Japan NÅGONSIN. Så är det någon gång man skall lyssna så är det imorgon klockan 21 på dur.nu. Jag lovar att Nationalteatern, Janis Joplin och Smaklösa kommer att spelas.

Men har ni några låtförslag så är det sista chansen att få dem spelade så tveka inte att skicka dem till mig här eller i chatten imorgon. Och kom ihåg, alla måste lyssna

Nu ni hör upp allesammens! Idag har Lögn i Japan riktig säsongspremiär på rött dag och rätt tid. Det spelas bara bra mus...
06/09/2017

Nu ni hör upp allesammens! Idag har Lögn i Japan riktig säsongspremiär på rött dag och rätt tid. Det spelas bara bra musik och bland annat kör jag the song remains det same, vilket kan vara den mest sanna låten eller hur Jack. Dur.nu verkar krångla lite så passa på att ladda hem tune in appen och lyssna som vanligt.
Vi hörs vid 19.

Nä men vad är det som börjar igen? Jo lögn i Japan så klart. Dock på helt fel tid och dag. Så vi kör nu vid 16 och vad b...
01/09/2017

Nä men vad är det som börjar igen? Jo lögn i Japan så klart. Dock på helt fel tid och dag. Så vi kör nu vid 16 och vad blir det för musik då?? Jo det blir 60 talet som vi utforskar. Och likt 60 talet så gör vi ingen skillnad på musik. Bara den är groove så platsar det. Så gå in på dur.nu och få er veckoranson av lite shysst musik

Tycker du att det går alldeles för lite Ola Magnell eller kanske lite för lite small faces? Då är du antagligen ganska e...
10/05/2017

Tycker du att det går alldeles för lite Ola Magnell eller kanske lite för lite small faces? Då är du antagligen ganska ensam om det. Men räds icke ty jag är med dig. För ikväll spelar vi dem band och artister som hamnat lite i skym undan och i det dolda. Så gå in på www.dur.nu och lyssna nu vid klockan 19. Det blir skoj!

03/05/2017

Efter sjukt många veckors sanningssökande i berg och dödsförakt i grottor (men nu är det iallafall över) kommer nu Lögn i Japan att hoppa igång igen. Redan ikväll faktiskt. Klockan 19 kör vi. Så klicka in på dur.nu . Vem kan motstå???! Lovar att spela bara bra musik. Och som Varan-teatern hade sagt... Alla måste lyssna !

01/02/2017

Då var det dags igen. Ikväll så kör vi 18.30. Blir hur bra musik som helst. Och som vanligt kommer vi inte spela Metallica eller Takida!

Hello Winelovers! Lycka och välgång. Tänkte bara informera om att nästa vecka kommer ordning att återställas och Lögn i ...
24/01/2017

Hello Winelovers! Lycka och välgång. Tänkte bara informera om att nästa vecka kommer ordning att återställas och Lögn i Japan kommer att vara tillbaka! Nästa vecka kommer det inte vara något tema utan bara spelas massa bra musik så har ni någon låt ni vill höra (Som inte är Takida eller Takida relaterat) så skriv det i kommentarerna så spelar vi det in the dur!
Medan ni väntar får ni hålla till godo med enligt mig bästa live videon (och bästa protestuppträdandet mot en herre i väst) från förra året.
Ha de så hörs vi nästa vecka på los dur.nu !

The resistance begins today. Live from Zócalo Square - Mexico City - October 1, 2016

07/12/2016

Hello winelovers! Ikväll kör vi säsongsavslutning för hösten och det blir sista i temat årtionden alltså 90talet.... men också 2000tal för att jag inte kan nån musik efter 89 visade det sig. Så 19.00 är det bara att gå in på dur.nu och lyssna.
Som vanligt gäller regeln inge metalica, nickelback eller något band assosierat med Takidas sångare. En mycket rimlig regel.


(Håll dock utkik efter ett specialavsnitt mer framåt jul med bara jullåtar. Hundra procent kul! )

Hello Winelovers! Nu ni! Efter flera veckors fruktlös bergsklättring i jakt efter att hitta Yetin på Kebnekajse så är lö...
16/11/2016

Hello Winelovers! Nu ni! Efter flera veckors fruktlös bergsklättring i jakt efter att hitta Yetin på Kebnekajse så är lögn i Japan äntligen tillbaka och börjar precis där vi slutade och kör på 80tal. Så burra upp hockeyfrillan och satsa på dig själv genom att lyssna på dur.nu vid 19.00.

Ps. Även om det är 80tal så gäller ändå regel 7 paragraf 13: Ingen Metalica eller Europe kommer någonsin att spelas i Lögn i Japan.

Hello winelovers! Ikväll är det inget mindre än 70tals tema. Så har ni några favoriter från 70talet är det bara att skri...
12/10/2016

Hello winelovers! Ikväll är det inget mindre än 70tals tema. Så har ni några favoriter från 70talet är det bara att skriva i kommentarerna så skall jag försöka få in dom i sändningen. Vi hörs ikväll klockan 19 som vanligt direkt efter Random fandom!

28/09/2016

Nu ni winelovers är det nära. Första ringning 10 minuter kvar tills lögn i japan börjar. Gå in på dur.nu för att höra!

Hello winelovers !! Imorgon är vi igång igen och temat för kvällen blir svensk rock, så har ni någon musik ni vill höra ...
27/09/2016

Hello winelovers !! Imorgon är vi igång igen och temat för kvällen blir svensk rock, så har ni någon musik ni vill höra imorgon är det bara att höra av sig. HA DET!

Adress

Falun
79140

Webbplats

Aviseringar

Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Lögn I Japan postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.

Dela