23/11/2025
Husbilen har nu varit avstÀlld och pÄ vinterförvaring sen en mÄnad tillbaka. Jag har saknat att inte kunna köra nÀr det var fina höstdagar. Sen kom snön och det blev betydligt kallare ute och hade sÄklart Àven varit det i husbilen.
Jag funderar pÄ hur jag skulle vilja anvÀnda den nÀsta Är utan att stÀlla in den pÄ hösten.
Fyra mĂ„nader kvar till den kan hĂ€mtas ut sĂ„ till dess blir det att ha snö, kyla, sol ibland och blĂ„ himmelâïžâïž