Soulseed44

Soulseed44 I am a starseed with psychic, channeling and healing gifts. From a former ICU nurse in Stockholm, I am now working as a psychic and galactic medium.
(1)

Helping people shift to higher frequencies and conciousness levels. Come with me to explore how!

Nu ser jag att unionssjälarna trillar in för dem som skiftar dimension nu. Det är de maskulina/feminina medparterna som ...
06/05/2026

Nu ser jag att unionssjälarna trillar in för dem som skiftar dimension nu.

Det är de maskulina/feminina medparterna som ska stå för en ny mall av läkning, balans och samarbete mellan könen.

De är missionsbaserade. Det vill säga det finns ett syfte och en intention bakom dem, i att bygga det nya.

Jag ser att de kommer till de kvinnor jag pratar med efter att de lämnat sina tidigare karmiska relationer och börjat läka.

De kommer först när vi kan hålla vår eget fält, utan att förlora oss, överge oss själva eller behöver någon annan för vår egen lycka.

Många känner att de är på väg. Och har känt det länge.

När de kommer känner kroppen det först. Fältet känner det.

De är omgivna av en mängd synkroniciteter och likheter med de tidigare exen.

De har gått en liknande läkningsväg i relationer, och hittat sitt fotfäste igen.

De är redo att läka för att börja bygga det de ska göra tillsammans och de tidslinjerna öppnar sig nu för oss så att vi kan se dem.

När de ännu inte har materialiserat sig i det fysiska, kommer de i fältet och visar sig som ett ljus med en otrolig kärlek.

Ibland får jag se hur de ser ut.

De relationer som fortfarande är kvar kommer i många fall förvandlas till dessa själsunioner.

Det känns som belöningen efter allt slit vi genomgått.

5/5 portalen igår. Helt plötsligt vid middagen blev jag helt spacead. Lätt yrslig. Blicken slutade fokusera och jag flöt...
06/05/2026

5/5 portalen igår.

Helt plötsligt vid middagen blev jag helt spacead. Lätt yrslig. Blicken slutade fokusera och jag flöt in i tidlöshet i dimensionerna.

Jag kände tydlig portalenergi. Hur det öppnas en reva i tid/plats-kontinuumet som bjöd in oss.

Jag hade fått hintar i synkroniciteter hela dagen om att det var något med Atlantis och vatten och jag kände att jag skulle göra det med min sambo.

Jag har följt guidernas råd och inkluderat honom i meditationer på sistone.

Relationen är som natt och dag efter det.

Vi satte oss i badet med blommor, eteriska oljor och vackra kristaller som håller Atlantis energi.

Vi träffade en vacker ljusvarelse som guidade oss.

Allt är så kraftfullt när vi gör det tillsammans.

Vi blev ledda in i ett kristallint spegeltempel för att ladda ner koder, och ladda ner vårt uppdrag på Koh Lanta.

Vi fick se alla våra ansikten som vi burit på här och på Atlantis och vi lärde oss hur de liven speglade det vi gör nu.

Vi förstod vår roll i det nya. Och hur vi kan använda vår kunskap och våra frekvenser från Atlantis för att bygga det.

Guiden berättade att vattnet spelar en stor roll i det vi gör.

Hur de här frekvenserna kan kommunicera med allt levande i havet och hur vi läker havet när vi håller de här koderna.

Och hur vatten renar, läker och håller oss.

Hur det håller minnen och intention.
Hur det speglar oss.

Och att vi kan tala med vattnet vart vi än går, så jobbar det med oss.

De förklarade hur vi sprider oss till olika ställen på vår jord, och drar till oss människor med resonans.

Hur vi stjärnfrön och ljusarbetare som går först, kommer fungera som ett skyddat boende för dem som vill komma från vår hårda 3D värld.

Lite som efter en förlisning när vi plockar upp spillrorna från vraken och skapar något helt nytt ur kaoset.

Lägger om såren och erbjuder trygghet och närhet.

Så vackert.

Det bästa sättet att kontrollera ett folk kommer alltid vara att få dem att vända sig emot varandra. Divide and conquer....
05/05/2026

Det bästa sättet att kontrollera ett folk kommer alltid vara att få dem att vända sig emot varandra.

Divide and conquer. Det finns inga fördelar med att vi kommer överens och lever i harmoni, för de få som vill ha pengar och makt.

Se bara hur det ser ut på sociala medier.

Jag undviker generellt alla former av spirituella grupper för det är så mycket vuxenmobbning.

Jag undviker alla kreatörer som inte tar ansvar för sitt kommentarsfält.

Men varför låter vi då folk hållas?

Jo för att vi blivit lurade att det är demokrati. Att alla ska få säga sitt. Oavsett hur mycket de skadar.

Att andra behöver kontrolleras. Kritiseras och sättas dit.

Att livet är en debatt om rätt och fel. Att vi alltid måste ha en åsikt. Vinna en argumentation. Veta mer. Ifrågasätta fakta. Ifrågasätta andras kompetens.

Oavsett om de räddar regnskog i Amazonas eller smutskastar andra människor.

Men vet ni vi vad jag känner?

Det är något fel i frekvensen på vad dessa människor skriver. Det är något som känns off.

Har ni märkt det?

För jag tror inte att det är riktiga människor som sitter bakom ratten många gånger.

Jag har märkt det i mina egna kommentarfält.

Kommer det in bara en negativ kommentar så hakar folk på. Då är det plötsligt fritt fram.

Har man koll på den psykologin så är det rätt lätt att förgifta ett helt kommentarsfält med en kommentar.

För många människor är inte suveräna.

De tänker inte själva.
De är lättledda.

Inte onda.

Bara väldigt lätta att manipulera.

Det går att använda för att söndra dem som väcker andra.

Tänk om vi bara slutade känna skam över en natt. Om vi slutade gömma oss och skämmas över våra sår och vår mänsklighet. ...
05/05/2026

Tänk om vi bara slutade känna skam över en natt.

Om vi slutade gömma oss och skämmas över våra sår och vår mänsklighet.

Bara la alla korten på borden och sa ”vi har alla samma sår. Vi är alla ett. Din smärta är min smärta. Jag finns här för dig.”

Tänk om jag kunde spela in och lägga upp varje klientsamtal. Varje healing. Varje aktivering vi gör så att alla som ville fick ta del av dem.

Om vi var så brutalt ärliga.

För vi behöver inte fler guidade meditationer. Vi behöver lära oss att läka tillsammans.

Tänk om alla kollegor i fikarummet hade diskussioner om sina innersta sår. Sin barndom. Sina rädslor. Sina osäkerheter.

Om vi grät inför varandra.

Berättade att idag är jag jätteledsen. Istället för att bära allt själv. Eller ta ut det över en ovetande kollega.

Tänk om vi slapp vara professionella och fick vara mänskliga. Och blev hörda.

Sedda och kramade. Jag ser dig. Jag känner samma. Det hände mig också.

Då hade vi löst all karma på jorden på några dagar.

För vi behöver inga psykologer.
Vi behöver slippa bli dömda.

Vi behöver ovillkorlig kärlek.

Vi behöver inte lösningar. Eller att någon tar ansvar för oss. Vi behöver någon som sitter med oss. Som speglar och förstår.

Men anledningen till att vi behöver psykologer och kuratorer att vända oss till är att vi har glömt vad medkänsla är.

Vi har glömt hur man lyssnar och stöttar utan att förlora oss i andras sorg.

Vi har glömt hur vi är i våra hjärtan.

Istället är vi rädda. Misstänksamma. Vi hatar. Har fördomar. Sätter in andra i f**k och kategoriserar dem.

Du är medberoende. Du är psykisk sjuk. Du är alkoholist. Du är deprimerad.

Ja, eller så är jag bara människa i en värld som glömt vad kärlek är.

Sverige är väldigt bra på att skapa system som tystar folk. Helt genialiskt faktiskt. För att skapa ett system där männi...
04/05/2026

Sverige är väldigt bra på att skapa system som tystar folk.

Helt genialiskt faktiskt.

För att skapa ett system där människor inte har någon kontroll eller rättigheter vad det gäller deras egna barn.

Och där vad som helst kan hända, helt rättslöst, om man går emot det systemet är ett perfekt sätt att hålla föräldrar i medberoende med staten.

Man lyckas effektivt hindra all form av nytänkande vad det gäller utbildning och barnuppfostran.

För med tanke på hur lättmanipulerade vi är så kan de bara gå in i vem som helst och skicka sina soldater.

De har helt utan en tanke på rättvisa. Fullt mandat och fulla rättigheter att anmäla dig, beskylla dig och trycka ner dig.

Gång på gång. Så att du är tyst.

För att du inte orkar bråka mer.

Och vi sitter tystade och ser vår yttrandefrihet, vår frihet och våra barn spolas ner i någon slags toalett av hjälplöshet och meningslöshet.

Där de tvingas in i system, där de inte heller har några rättigheter.

Där de stängs in som fångar och tvingas lära sig tidigt att livet är tråkigt och hårt.

Det finns bara en väg att gå och den är tragisk, och det spelar ingen roll vad du gör för du måste bara finna dig i de här reglerna.

Som varken du eller någon annan förstår längre…

04/05/2026

Jag kanaliserade det här skeppet. Det kändes som mossa. Det är odlat. Det är inte gjort av metall. Det är levande och det samverkar med shumanresonansen, moder jords hjärtslag för att höja frekvensen på vår jord. Vi blev aktiverade av det. Det var underbart!Det är med i slutmötet på min förra kurs om jag inte minns fel.

Det sker så många fysiska förändringar just nu. Den här nya kristallina kroppen som håller på att skapas är starkare fys...
04/05/2026

Det sker så många fysiska förändringar just nu.

Den här nya kristallina kroppen som håller på att skapas är starkare fysiskt, men mer känslig energimässigt.

Den vill ha mycket mer vila och balans.

Den är känslig för elektromagnetiska fält, andras energier, kyla och brist på solljus.

Den behöver vara på marken mer.
Helst utan skor.

Den vill släppa ut håret och vara fri.

Den fyller på sin energi av solen och energin från jorden. Och från ovillkorlig kärlek i alla dess former.

Den behöver inte lika mycket mat och fastar gärna. Den vill röra på sig utan att bli pressad.

Maten måste vara ren. Och den vill ha mycket vatten men den vill dricka och äta långsamt.

Den blir dränerad väldigt fort under fel förutsättningar såsom stress, press, för mycket stimulans och stim. Då behöver den tid att självreglera och vila. Helst med Gaias energier.

Den är som en superkänslig antenn som läser energifält och känner saker långt innan vi förstår dem kognitivt.

Den skickar konstant signaler från dimensionerna och reagerar på vår interna miljö såsom tankar och känslor.

Den är otroligt känslig för negativitet, låg frekvens och alla former av oro eller självförakt. Då stänger den ner. Som i skydd känns det som.

Jag är i konstant kommunikation med min nya kropp.

Jag lyssnar och försöker förstå vad den vill. Men förändringarna sker så fort.
Så rätt ofta hamnar vi i osynk.

Det jag märker är att den är fantastisk på att njuta. Den är otroligt sensuell och flödande.

Den vill vara nära stabila fält.

Den dröjer sig kvar i skönhet. Den vill vara fullkomligt närvarande i varje upplevelse.

De känner varenda litet grässtrå om vi låter den.

Den är en sensorisk mästare. Den kan urskilja vibrationerna av ett djur i skogen långt innan jag ser det.

Och den är inte beroende av synen på alls på samma sätt.

Den är otroligt cyklisk och går i ebb och flod. Den följer rytmer, mönster och intuition.

Och den vill att vi leker med den i fullkomlig närvaro så att den kan visa oss vad den är.

Och lär känna den här livskraften som vaknar i oss nu.

I vår nya medvetandegrad ser vi att allt som händer inom oss avspeglas i det fysiska. Jag och min vän hade poolparty igå...
03/05/2026

I vår nya medvetandegrad ser vi att allt som händer inom oss avspeglas i det fysiska.

Jag och min vän hade poolparty igår.

Jag har ingen pool men det var inget problem.

Jag håller frekvensen av utomlands.

Det verkliga problemet låg i hennes musiksmak.

Hon gillar schlager och jag är musiknörd.

Jag har sjungit i ett indie-band i 20-årsåldern och utvecklat en kraftig identitet runt musik.

Som vanligt behöver jag sitta i allt jag dömer. Sur och jävlig.

Hon dansade och hade hur kul som helst och ”hjälpte mig” att komma över mina fobier.

Det gick sådär.

Jag kommer INTE bygga nya jorden till rytmerna av Carola.

Glöm det!

Det spelar ingen roll om solen agerar discoboll.

Då säger jag upp mig!

Vi har levt i skuggsidan av vår spiritualitet så länge. Vi har gjort djup teaumabearbetning, sökt svar utanför oss själv...
03/05/2026

Vi har levt i skuggsidan av vår spiritualitet så länge.

Vi har gjort djup teaumabearbetning, sökt svar utanför oss själva, sökt läkning i naturprodukter och detoxat både kropp och själ.

Vi har tränat, ätit rätt och mediterat.

Lyssnat på poddar. Tittat på YouTube klipp. Läst böcker.

Och i takt med att ingenting av det hjälpte längre.

När lidandet blev större, ensamheten kröp sig på, isoleringen och tröttheten blev värre.

Då började vi längta till tystnaden inom oss själva.

En paus från allt brus. En flykt från världens hårdhet och människors dumhet.

Då vände vi oss inåt.

Sjukskrivna satt vi och stirrade in i tomma intet. Överbelastade och överstimulerade. Dödströtta.

Utmattade av allt ändlöst givande. Av att aldrig räcka till och att aldrig få någonting tillbaka.

I en strid ström av kritik.

När vi tyckte vi gjorde allt rätt.

Vi var goda. Perfekta.
Hjälpsamma. Snälla.

Varför kände vi oss fel? Onda? Trasiga?

Varför såg ingen oss? Varför värderade ingen det vi gjorde för dem?

Varför blev vi alltid utnyttjade, lämnade dränerade och kritiserade?

För vi bara gav i blindo. Till allt och alla. Utan självkärlek. Utan självrespekt.

Utan att fråga oss ”vad får jag ut av det här? Vill jag ens det här?”

Vi bara följde. Sa ja.

Vågade inte säga ifrån. Ville vara omtyckta, duktiga och respekterade.

För vårt värde låg i hur andra värderade oss.

Då var det lättare att bara följa med än att säga sanningen. Och riskera att bli ensamma, lämnade och utstötta.

Men att bli lämnad ensam och utstött är det bästa som någonsin hänt mig.

För när vi mår så dåligt att det alternativet inte längre känns hotande.

Då förstår vi att vi aldrig ville ha de människorna vi hängde upp vår lycka på ändå.

Att alla dem jag försökte passa in med var exakt det jag behövde komma bort ifrån.

För att ge plats åt den riktiga familjen.

Och när du redan har upplevt det du är mest rädd för så har du ingenting mer att förlora.

Vi tar tillbaka kraften i vår s*xuella energi nu. Många inklusive jag själv har levt i nära på celibat de senaste åren. ...
03/05/2026

Vi tar tillbaka kraften i vår s*xuella energi nu.

Många inklusive jag själv har levt i nära på celibat de senaste åren. Många längre än så…

För egen del har jag väntat på något. Fast jag inte vetat riktigt vad.

Jag har väntat på rätt balans mellan det maskulina och feminina.

En respekt, inkännande och avhållsamhet där det mest intima känns heligt. Inte exploaterande eller pressande.

Nu börjar kundalinin röra sig i kroppen.

Men jag kommer använda den som den stärkande spirituella kraften den är.

För den är vår egen att göra vad vi vill med.

Det finns inga rätt och fel om något sker i fri vilja. I ömsesidig kärlek och respekt mellan vuxna människor.

Men vår fria vilja har manipulerats genom osynliga energikontakt där vi ger bort vår kraft och kallar det njutning.

Vår s*xuella energi har skördats.

Förfulats. För att kunna utvinna skam, skuld och rädsla.

Kopplats till ego och självvärde.

Sexualitet har gjorts till en industri där människor utnyttjas och far illa och sen skyller man på fri vilja.

Den görs till ett spektakel och visas upp på gatorna under namnen frigjordhet, jämställdhet och acceptans.

För mig är det en annan version av porr.

Om man pressar och kulturstressar någon att ge någon annan en s*xuell tjänst, och kallar det ömsesidig njutning.

Är det då fri vilja?

Jag har inte velat ha s*x i de energierna.

Fast min partner är fin och respektfull.

För hela frekvensen är förvrängd.

Och jag har s*xuella trauman från tidigare liv som gjort sig påminda.

Så jag har väntat på bättre tider.

Där kvaliteten på vår relation inte mäts i hur mycket s*x vi har.

Jag lär ut det jag lärde mig av Jesus och Maria-Magdalena.

De guidade mig i hur vi kan jobba med vår s*xualitet som en energi.

Både själva och i par.

När jag är i 5D flödet så fungerar livet av sig självt. Allt jag vill ha kommer till mig i precis rätt tid. Ingenting so...
03/05/2026

När jag är i 5D flödet så fungerar livet av sig självt.

Allt jag vill ha kommer till mig i precis rätt tid.

Ingenting som inte är i min frekvens kommer in.

Det blir som en brandvägg runt mig och dem i min närvaro.

Jag känner mig fullkomligt skyddad och avslappnad i den bubblan.

Fullkomligt obegränsad. Allt bara flyter på.

De människor som ska vara där kommer in och ut. Sömlöst. De bara avlöser varandra.

Alla samtal är med dem som tänker som jag. Det är bara så mycket skratt, upplyftande och gör vad du vill-känsla.

Allt är möjligt. Ingenting är fel. För ingenting går fel i det här flödet. För det kan inte bli fel, om det inte finns några förväntningar.

Det blir bara som det ska. För energierna bestämmer och jag kan bara luta mig tillbaka och låta allt utvecklas perfekt.

Jag lever som i en dröm.
För jobb är inte jobb.

Och hela tiden utmanar guiderna mig att göra tvärtom. Att bryta alla normer och se vad som händer.

Så jag experimenterar med frekvensen av det hela dagarna.

Leker med energier och pratar med olika guider och människor.

Mina samtal är byggnadsställningar
för nya jorden.

Frågan är hur fria kan vi bli?

Hur lyckliga kan vi vara i denna stund?

Hur sprider jag bäst den här frekvensen och samtidigt håller den intakt i mig själv?

Det är det de visar mig nu.

Det vi behöver är strukturen runtomkring oss.

Delvis passiv inkomst. Människor i samma frekvens. Göra det vi älskar.

Och en kontinuerlig bortrensning av allt som är i frekvensen av det vi inte vill ha.

Jag ljuger om jag säger att det är lätt att komma hit, men när man väl nått den här nollpunktsenergin så blir allt som var svårt lätt.

Och jag glömmer allt som inte är NU.

Den jag var vittrar bort.

Jag längtar till att bygga samhällen i den här energin.

För guiderna bara pumpar in visioner om allt som är möjligt i den här frekvensen.

När jag är i 5D flödet så fungerar livet av sig självt. Allt jag vill ha kommer till mig i precis rätt tid. Ingenting so...
03/05/2026

När jag är i 5D flödet så fungerar livet av sig självt.

Allt jag vill ha kommer till mig i precis rätt tid.

Ingenting som inte är i min frekvens kommer in.

Det blir som en brandvägg runt mig och dem i min närvaro.

Jag känner mig fullkomligt skyddad och avslappnad i den bubblan.

Fullkomligt obegränsad. Allt bara flyter på.

De människor som ska vara där kommer in och ut. Sömlöst. De bara avlöser varandra.

Alla samtal är med dem som tänker som jag. Det är bara så mycket skratt, frihet, fånigheter och gör vad du vill-känsla.

Allt är möjligt. Ingenting är fel.

För ingenting går fel i det här flödet. För det kan inte bli fel, om det inte finns några förväntningar.

Det blir bara som det ska. För energierna bestämmer och jag kan bara luta mig tillbaka och låta allt utvecklas perfekt.

Jag lever som i en dröm.
För jobb är inte jobb.

Och hela tiden utmanar guiderna mig att göra tvärtom. Att bryta alla normer och se vad som händer.

Så jag experimenterar med frekvensen av det hela dagarna.

Leker med energier och pratar med olika guider och människor.

Mina samtal är
byggnadsställningar för nya jorden.

Frågan är hur fria kan vi bli här och nu?

Hur lyckliga kan vi vara i denna stund?

Hur sprider jag bäst den här frekvensen och samtidigt håller den intakt inom mig?

Det är det de visar mig nu.

Det vi behöver är strukturen runtomkring oss.

Delvis passiv inkomst. Människor i samma frekvens. Göra det vi älskar.

Och en kontinuerlig bortrensning av allt som inte är i frekvensen av det vi vill ha.

Jag ljuger om jag säger att det är lätt att komma hit. Men det blir lättare för dem som kommer efter. När mallen redan finns.

När man väl nått den här nollpunktsenergin så blir allt som var svårt lätt.

Och jag glömmer allt som inte är NU.
Den jag var vittrar bort.

Jag längtar till att bygga samhällen i den här energin.

För guiderna bara pumpar in visioner om allt som är möjligt i den här frekvensen.

Adress

Kyndelgränd 25
Tyresö
13536

Webbplats

Aviseringar

Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Soulseed44 postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.

Dela