20/04/2026
Hamileyken Kocam Beni Kız Kardeşim İçin Terk Etti, Ama Onların Düğün Gecesi Aldığım Telefonla Hayatımın En Büyük İhanetiyle Yüzleştim.
Banu, Lale ve Melis benim kız kardeşlerim. Ben ise en büyükleri, Selma'yım.
Aramızda ilk evlenen bendim; Ferhat'a sırılsıklam aşıktım. O benim için kusursuzdu: çekici, sıcakkanlı ve kararlı. Evliliğimizin ilk zamanları masal gibi mutlu geçiyordu.
Ancak Ferhat'ın bir gün karşıma geçip "Konuşmamız lazım," demesiyle tüm dünyam başıma yıkıldı. Gözlerimin içine baka baka, "Banu hamile," diye itiraf etti.
İnanamayarak, "Kız kardeşim mi?" diye sordum. "Çocuk benden," diye cevap verdi.
Bunun kasıtlı olmadığını, kız kardeşime "aşık olduğunu" söyledi. Sonraki adım boşanmaktı ve utanmadan benden Banu'yu suçlamamamı istedi.
Yıkılmış bir halde, sessizce kalakaldım. Bu iğrenç ihanet ailemizi ikiye böldü, arkadaşlarımız ve komşularımız arasında bir orman yangını gibi yayıldı. Yaşadığım bu ağır stres ve kalp kırıklığı yüzünden, karnımdaki masum bebeğimi kaybettim.
Banu ve Ferhat, sırf doğacak çocuk uğruna annemle babamın da desteğini alarak kendilerine gösterişli bir düğün yaptılar. Ben ise yalnızlığı seçtim.
Onların düğün gecesi, evde bir battaniyeye sarılmış halde sabaha kadar film izleyerek acımı unutmaya çalışıyordum. Derken diğer kız kardeşim Melis'ten bir telefon geldi. Sesi titriyordu ve inanılmaz heyecanlıydı.
"Selma, buna inanamayacaksın! Üzerine bir kot, bir kazak, ne bulursan geçir ve hemen düğünün yapıldığı restorana gel. Şimdi! Bunu kesinlikle kaçırmak istemezsin!" 👇👇