12/09/2021
yolunda 21 yıldır hizmet veren işletme güzel bir bahçe içinde yemyeşil. Bahçesinde küçük bir çocuk bahçesi var. 2 tane de orjinal tarihi yayla evi var, bahçeye güzel tarihi bir hava veriyor. Menüye gelince elbette , , çeşitleri, alabalık ve mevcut. Kuymak ve turşu kavurma oldukça lezzetliydi. tazecikti. Hamsi tava da gayet başarılıydı. Ancak kuşbaşılı peynirli pideyi çok beğenmedim. Kötü müydü asla değil ama sıradandı. Daha önce bir çok karadeniz pidesi tatma fırsatı bulduk çok daha başarılıydı. Hele ki laz böreğini hiç beğenmedik gerçekten başarısızdı. Bu arada işletmede asitli içecek satışı yok. Osmanlı şerbeti, yayık ayranı ya da şalgam seçeneği var. İçeride organik ürünlerin satışı yapılıyor. Tuvaletler gayet hijyenik ve covid önlemleri alınmış bir işletme. Yaz ya da bahar aylarında gelmeyi tercih edeceğiz çünkü kış ayları için iç mekanları oldukça küçük ve basık.