15/06/2026
Bazen düşünüyorum… İnsan ağzından çıkan şeyi hafife alıyor. Oysa konuştuğun her söz, biraz kendine attığın bir tohum gibi. İyi ya da kötü.
“Konuştuğun her şey dua hükmündedir” sözü boşuna söylenmemiş gibi geliyor bana. Belki de bu yüzden dil, insanın en büyük imtihanlarından biri.
Hiç Dilin Âfetleri kitabını okudun mu? Okumadıysan bir bak derim. Çünkü bazı şeyler tesadüf gibi görünse de, belki de değildir.