26/09/2020
Hani böyle güçsüz kaldığın zamanlar vardır hayatta, çıkmaza düştüğün, yalnız hissettiğin zamanlar, “şimdi ne yapacağım?” dediğin ve öylece kaldığın anda bir el uzanır önce seni çeker o boşluktan yanına alır ve sessizce “üzülme sen halledeceksin” der! Duyduğun en yüksek sestir halbuki, seni tekrar başlatacak olan, arkanda sımsıkı duran sestir! İyi ki varsın gücüm, iyi ki varsın nefesim, iyi ki varsın başarım❤️