20/10/2025
Oltu’da öğrenciler doğa ile iç içe eğlendi.
Erzurum’un Oltu ilçesinde Gençlik Merkezi ile Oltu İlçe Spor Müdürlüğü iş birliğinde düzenlenen doğa yürüyüşü ve piknik etkinliği, öğrencilerin katılımıyla coşkulu bir şekilde gerçekleşti.
Etkinlik kapsamında yaklaşık 150 öğrenci, sabah saatlerinde Uzunoluk Mesire Alanı’na götürülerek hem eğlendi hem de doğayla iç içe keyifli bir gün geçirdi. Sabahın erken saatlerinde alana ulaşan öğrenciler, güne toplu kahvaltı yaparak başladı. Kahvaltının ardından geleneksel sokak oyunları oynayan, halaylar çekip şarkılar söyleyen öğrenciler, doğa yürüyüşü ile etkinliği tamamladı. Günün sonunda araçlarla yeniden Oltu’ya dönen öğrenciler, etkinlik boyunca büyük bir mutluluk yaşadıklarını ifade etti. Katılımcılar, bu güzel organizasyon için Oltu İlçe Spor Müdürlüğü ve Oltu Gençlik Merkezi yetkililerine teşekkür etti.