15/06/2026
💼 ORDU'DA 25 GENÇ İŞBAŞI YAPTI!
Ordu Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü ile Atos Müşteri Hizmetleri iş birliğinde hayata geçirilen Nitelikli İşgücü Yetiştirme Programı (NİYEP) kapsamında 25 genç istihdama kazandırılarak çalışma hayatına ilk adımını attı.
📍 Program kapsamında gençlere çağrı merkezi ve müşteri hizmetleri alanında uygulamalı eğitim verilecek. Katılımcılar hem mesleki deneyim kazanacak hem de kurumsal çalışma kültürünü yakından tanıma fırsatı bulacak.
👩💻 Özellikle ilk kez iş hayatına atılan gençlerin hedeflendiği program sayesinde katılımcılar eğitim süresince gelir elde ederken, kalıcı istihdam için de önemli bir avantaj yakalayacak.
💰 Program boyunca kursiyerlere günlük 1.079,83 TL cep harçlığı ödenecek. Ayrıca iş kazası ve meslek hastalığı sigortası ile genel sağlık sigortası primleri de İŞKUR tarafından karşılanacak.
📈 İşverenlerin ihtiyaç duyduğu nitelikli personelin yetiştirilmesini amaçlayan NİYEP, eğitim ile istihdam arasında güçlü bir köprü kurarken gençlerin kariyer yolculuğuna da önemli katkı sağlıyor.
🗣️ Ordu Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürü Mahmut Akkuş, programın hem gençlerin geleceğine hem de Ordu'nun istihdam hedeflerine önemli katkılar sunacağını belirterek işbaşı yapan gençlere başarılar diledi.
❓ Sizce gençlerin istihdama katılımını artırmak için benzer projeler yeterli mi?